Nyelvparádé

Nemzetközi forgatag Budapesten – 16. Nyelvparádé

2015. szeptember 16. - Hutyi

Kígyózó sorok a standoknál, zsúfolásig megtelt előadótermek, igazi nemzetközi forgatag. Ez volt a 16. Nyelvparádé!

dsc_5074.jpg

Ilyen lehetett Bábel

Amikor megérkeztem a Millenáris D épületébe, bár felkészültem a tömegre, én magam is meglepődtem. A Nyelvparádé minden évben népszerű ugyan, de ekkora érdeklődésre én sem számítottam.

Már a bejáratnál megkaptam a programfüzetet, ami sokat segített abban, hogy minél hasznosabban tölthessem el az időmet, és minél több információt kapjak. A közel 60 stand mindegyike szerepelt a füzetben, helyszínnel együtt, így nem kellett a rengeteg látogató között keringenem ahhoz, hogy megtaláljam, amit keresek.

Ahogy korzóztam a folyosókon, olyan érzésem támadt, mintha a bábeli zűrzavar egyfajta modern, rendezett változatába csöppentem volna, hallottam német, angol, francia, sőt, még japán szófoszlányokat is keveredni.

Konferencia, előadások

A kiállítók mellett azonban a 16. Nyelvparádé más hasznos programmal is készült az érdeklődők számára. Pénteken a konferencia keretein belül több előadó beszélt nyelvtanárok és nyelvtanulók számára egyaránt érdekes témákról. Szerencsére azoknak sem kellett elkeseredniük, akik lemaradtak a pénteki konferenciáról, hiszen szombaton és vasárnap is több előadást hallgathattak meg, ki-ki saját érdeklődésének megfelelően.

Én Kőrösi Bálint vasárnapi előadását választottam, hiszen nem titkolt célom, hogy a szebb napokat látott francia nyelvtudásomba újra életet leheljek. Az biztos, hogy sok hasznos információt kaptam, főként az időmenedzsmentet illetően, az előadás végén pedig az elhangzottakhoz vezető linket is megkaptuk, így bármikor felfrissíthetem a megszerzett tudásomat!

Én hazahoztam a Nyelvparádét!

A 16. Nyelvparádén rengetegen voltak, így könnyű volt elveszni a forgatagban, főleg azoknak, akik nem konkrét tervvel érkeztek! A Nyelvparádéban azonban az a jó, hogy a szervezők még erre is gondoltak!

Azok például, akik lemaradtak az előadásokról, a legtöbb esetben találtak hozzájuk tartozó standokat, ahol ráadásul személyre szabott segítséget kaptak!

Azok pedig, akik kissé megilletődtek a zsúfolt terem láttán, a programfüzet segítségével könnyen utánajárhatnak mindennek! A standok nevei mellett például minden esetben szerepel honlapcím, így könnyen rájuk kereshetünk az interneten, az előadások felsorolása pedig igen részletes, így gyorsan megtalálhatjuk egy-egy előadó honlapját is!

A 16. Nyelvparádé egy csodás nemzetközi forgatag volt, akinek pedig nem volt elég, otthon is folytathatja a keresést, nézelődést, kutakodást! Én már két napja csak ezt csinálom!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyelvparade.blog.hu/api/trackback/id/tr687793020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása